Okruhy:
Aktuální didaktické problémy jazykové výuky u žáků se SVP
Cíl a obsah integrované výuky ČJ, odborná literatura a platné kurikulární materiály (modifikované metody, speciálně didaktické pomůcky, metodická doporučení pro výuku ČJ apod.)
Žák se zrakovým postižením v hodině ČJ (modifikované vyučovací metody, speciálně didaktické pomůcky, metodická doporučení pro výuku ČJ apod.)
Žák se specifickými vývojovými poruchami školních dovedností v hodině ČJ, žák s PAS a kombinovaným postižením více vadami v hodině ČJ
Úvod do problematiky didaktiky českého jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Studenti si osvojí základní dovednosti potřebné pro výuku ČJ u žáků se SVP ve fázích přípravy, plánování, realizace a vyhodnocování výuky ČJ na 2. stupni ZŠ a SŠ.