Charles Explorer logo
🇬🇧

Assessment and didactical diagnostics in Science

Class at Faculty of Education |
OPNE4E107C

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Annotation

Evaluace v uzlových bodech (hodnocení výsledků vzdělávání žáků základních škol, příprava nové maturity) i potřeba dílčí diagnostiky vyžaduje, aby se studenti učitelství seznámili se základními principy hodnocení práce žáků. Kurz je pomyslně rozdělen na dvě čísti: 1. testování s důrazem na problematiku tvorby testových úloh a sestavení testu z učiva chemie na základních a středních školách.

Semináře budou věnovány praktickému nácviku tvorby testových úloh z chemie a didaktické interpretaci statistických výsledků získaných při ověřovacích šetřeních. Za pomoci odborných českých i zahraničních materiálů (včetně webu) si absolventi osvojí základní dovednosti, které potřebuje učitel chemie ke zvládnutí ověřování výsledků výuky. 2. formativní zpětná vazba, responsivní učení, techniky poskytování zpětné vazby.

Studenti analogicky k první části kurzu vytvoří portfolio hodnotících technik ke konkrétním oblastem vzdělávacího obsahu z chemie.

Study programmes