Hlubší vhled do principů didaktiky a metodiky klavírní hry na základě práce s klavírní literaturou, určenou pro žáky na elementárním, mírně a středně pokročilém stupni.
Práce s klavírními etudami. (Czerny, Alba pro mládež, Burgmüller)
Práce s repertoárem z období baroka. (Knížka pro A. M. Bachovou, Malá preludia a fugety)
Práce na klavírních sonatinách. (Clementi, Beethoven, Mozart)
Klavírní alba pro mládež z období romantismu. (Schumann, Čajkovskij, Grieg)
Skladby pro mládež autorů 20. století. (Bartók, Prokofjev)
Náplní předmětu je další budování a rozvíjení schopností a dovedností potřebných pro současné klavírní vyučování. Akcent je kladen na vlastní tvořivý přístup studentů a neustálé hledání, rozvíjení a nalézání cest k optimálnímu nástrojovému vyučování.
Vzhledem k protiepidemickým opatřením je potřeba vyhledávat alternativní varianty výuky a plnění pedagogické praxe.