Charles Explorer logo
🇬🇧

Applied Didactics 1

Class at Faculty of Education |
OPNO4O012A

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

Obsah předmětu tvoří témata

1. Společenské vědy v kurikulu, RVP ZV a RVP G, různá pojetí výchovy k občanství, reflexe vlastních zkušeností

2. Hodnoty a postoje ve společenských vědách; reflexe vlastních postojů, hodnoty ve výuce a přístupy vyučujících

3. Stanovení komplexních a konkrétních cílů, mikrovyučování na zadané téma

4. Formulace cílů s využitím taxonomií vzdělávacích cílů, mikrovyučování a jeho didaktická reflexe

5. Mikrovyučování a jeho didaktická reflexe, formy a metody výuky

6. Mikrovyučování a jeho didaktická reflexe, formy a metody výuky

7. Mikrovyučování a jeho didaktická reflexe, vrstevnické hodnocení, sebehodnocení

8. Mikrovyučování a jeho didaktická reflexe, vrstevnické hodnocení, sebehodnocení

9. Mikrovyučování a jeho didaktická reflexe, vrstevnické hodnocení, sebehodnocení

10. Mikrovyučování a jeho didaktická reflexe, vrstevnické hodnocení, sebehodnocení

11. Mikrovyučování a jeho didaktická reflexe, vrstevnické hodnocení, sebehodnocení

12. Mikrovyučování a jeho didaktická reflexe, vrstevnické hodnocení, sebehodnocení  V kurzu bude implementovaná metodika rozvoje sebehodnocení a vrstevnického hodnocení. Sylabus vznikl v rámci projektu "Podpora pregraduálního vzdělávání budoucích učitelů na UK", registrační číslo: CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_068/0016093.

Annotation

Applied Didactics I is closely linked with the subject Human Being in Contemporary Society. Based on the Civics in Czech Curicullum it offers didactic tools for designing of goals and partial steps of the teaching process and evaluation options.

They practically test, reflect and evaluate the proposed procedures in microteaching using peer feedback.

Study programmes