Praxe na středních uměleckých školách pod vedením zkušených, renomovaných pedagogů. Následná analýza a reflexe vyučovacího procesu, rozbory didaktických, psychologických i umělecko-pedagogických otázek. Hledání a nalézání optimálních pedagogických postupů při výuce nástrojové hry a rozvoji interpretačních dovedností studentů na středním stupni uměleckého vzdělávání. Akcent na růst umělecké úrovně hry, na aspekt stylové interpretace, na interpretační zvládnutí tektoniky studovaných děl, na zvýšení technické úrovně nástrojové hry a na podporu tvořivosti studentů. Součástí obsahu je také řešení problematiky veřejného vystupování a otázek s tím spojených. Samozřejmostí je zapojení bohatých uměleckých a hlubokých pedagogických i psychologických znalostí, dovedností a zkušeností studenta do celého pedagogického procesu.
Practice at secondary art schools under the guidance of experienced, renowned teachers. Subsequent analysis and reflection of the teaching process, analysis of didactic, psychological and artistic-pedagogical issues. Searching and finding optimal pedagogical methods in teaching instrumental playing and developing students' performance skills at the secondary level of art education. Emphasis on the growth of the artistic level of playing, on the aspect of stylistic interpretation, on the interpretive mastery of the tectonics of the studied works, on the increase of the technical level of instrumental playing and on the promotion of students' creativity. The content also includes addressing public speaking and related issues. Of course, the student's rich artistic and in-depth pedagogical and psychological knowledge, skills and experience are incorporated into the entire pedagogical process.