Charles Explorer logo
🇬🇧

Teaching Observation of Social Science at Higher Secondary School

Class at Faculty of Education |
OPNX2O126B

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

Průběh předmětu: a) Úvodní informativní setkání (proběhně tesně před didaktickým seminářem v prvním či druhém týdnu); b) Samostatné shlédnutí videozáznamových ukázek hodin a jejich společná reflexe na didaktickém semináři;  c) Náslech dvou vyučovacích hodin realizovaných mimo pracoviště souvislé pedagogické praxe (možné též vzádleně či ze záznamu); d) Reflexe specifik distanční výuky a formulace nároků na přípravu a hodnocené této výuky; d) Reflexivní kolokviální seminář(e) k pozorovaným hodinám a vlastní praxi (některé proběhnou též v době souvislé praxe: na těchto seminářích bude možné reflektovat právě realizovanou praxi);  e) Závěrečné kolokvium (Může probíhat samostatně či jako součást kolokvia k souvislé pedagogické praxi.)  

Projeví-li studenti zájem, může proběhnout též samostatná diskuse s pedagogy inspirativních škol. 

Annotation

This Teaching Observation provides students with an opportunity to learn more about the different forms of teaching of Civics a Social Sciences and tries to inspire their own creativity in teaching practice and didactic thinking. Students observe several lessons and fulfill the tasks connected with their own future practice.