Charles Explorer logo
🇨🇿

Osobnostně sociální příprava učitele na práci s inkluzivní třídou

Předmět na Pedagogická fakulta |
OPNZ0N161C

Sylabus

Definice traumatu 4 pilíře TR přístupu

Identifikace ohroženého dítěte

Domácí násilí

Komunikace s ohroženým dítětem

Stres a jeho působení

Podpůrné prostředí

Regulační pomůcky

Spolupráce    

Anotace

Kurz je realizován ve spolupráci s organizací SOFA a zaměřen na porozumění potřebám žáků s negativními či traumatickými zkušenostmi. Seznamuje studenty s trauma respektujícím přístupem a jeho teoretickým rámcem.

Poskytuje příležitosti pro praktický nácvik regulačních technik využitelných při každodenní práci se žáky v inkluzivní třídě. Důraz je kladen na práci se stresovou reakcí.

Zorientujete se v postupu včasné identifikace dětí ohrožených domácím násilím a možnostech následné podpory. Díky praktickému nácviku si osvojíte funkční techniky a metody v práci s dětmi s náročným chováním, které můžete využít i k podpoře vlastní psychické pohody.