Charles Explorer logo
🇬🇧

Stress Diagnostics

Class at Faculty of Physical Education and Sport |
PBML022

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

1. Základní principy a přístupy zátěžové funkční diagnostiky 2. - 4.

Aerobní a anaerobní zátěžové testy 5. - 8. Laboratorní a terénní testy, možnosti využití a způsoby hodnocení 9. - 12.

Modifikace zátěžových testů pro různé skupiny osob se speciálními potřebami, dle specifických nároků a limitů fyzických a psychických oslabení a postižení (specifická rizika, hodnocení a interpretace výsledků zátěžových testů u osob se speciálními potřebami, problém norem, referenčních hodnot a kontrolních skupin) 13. - 14. Modelové laboratorní vyšetření (spiroergometrie dolních a horních končetin), modifikované anaerobní testy, vyhodnocení výsledků

Annotation

The aim of the subject is to acquaint students with the basic principles and approaches of stress functional diagnostics, modification of stress tests for different groups of persons with special needs, according to specific requirements and limits, physical and mental impairment and disability, assessment and interpretation of stress test results for persons with special needs (problem of standards, reference values and control groups).