Obsah výuky:
1. Úvod.
2. Charakteristiky pohybového programu.
3. Základní předpoklady návrhu pohybového programu.
4. Vstupní diagnostika - zdravotní stav.
5. Vstupní diagnostika - pohybová anamnéza.
6. Vstupní diagnostika - vyšetření.
7. Formy pohybové intervence.
8. Intervenční pohybové programy a jejich možnosti při ovlivňování stavu jedince.
9. Intervenční pohybové programy pro děti, ženy, muže a seniory.
10. Intervenční pohybové programy - atletika.
11. Intervenční pohybové programy - plavání.
12. Intervenční pohybové programy - gymnastika.
13. Intervenční pohybové programy - hry.
14. Intervenční pohybové programy - sporty v přírodě.
Cílem předmětu je seznámit posluchače se zásadami tvorby pohybových programů jak pro zdravou populaci s pohybovým deficitem tak i u vybraných skupin zdravotně oslabených osob.