Semináře:
1. Uplatnění marketingu ve sportu.
2. Sport jako sportovní průmysl. Segmenty sportovního průmyslu.
3. Produkty obchodovatelné ve sportu. Rozdílné přístupy ke klasifikacím sportovních produktů.
4. Tělovýchovné a sportovní služby jako produkt. Management kvality služeb.
5. Tržní situace ve sportu.
6. Modelová úloha (zadání) - návrh prodeje produktů pro sportovní organizaci.
7. Dílčí koncepty marketingu ve sportu. Sportovní reklama a její vlastnosti.
8. Prodej reklamy ve sportovním zařízení. Propagační strategie pro sportovní zařízení.
9. Techniky prodeje reklamy ve sportu - hodnocení účinnosti. Reklama jako zdroj příjmů sportovních organizací.
10. Sponzorování sportu. Hlediska firem v pozici sponzorů. Nabídka pro sponzory.
11. Ucelené koncepty marketingu ve sportu. Olympijský marketing.
12. Marketingový plán pro tělovýchovné a sportovní služby
13. Finanční plán pro tělovýchovné a sportovní služby. Marketingový výzkum zařízení placených tělovýchovných a sportovních služeb
14. Zhodnocení zpracované modelové úlohy. Test
Kurs seznamuje studenty s aplikacemi marketingu do oblasti sportu. Charakterizuje sport jako sportovní průmysl zabývá se jeho jednotlivými segmenty, dále sportovními produkty a jejich specifikaci, která podmiňuje úspěšnost jejich prodeje.
Studenti pracují na modelových úlohách v oblasti marketingu a sponzorování zadaných sportovními organizacemi ČR.