Přednášky:
1. Osobnost úspěšného prodejce - jeho image
2. Struktura obchodního procesu. - AIDA.
3. Vyhledávání zákazníků a navázání kontaktu
4. Ovlivňování a argumentace.
5. Nákupní signály a prezentace užitku.
6. Týmová role a team-building v praxi
7.-8. Vyjednávání a uzavírání obchodu.
9.-10. Zvládání námitek a dodatečný prodej
11.-12. Zásady obchodní prezentace.
13.-14. Udržování vztahů a transakce.
V tomto předmětu se studenti seznamují s praktickými obchodními dovednostmi manažera, což zahrnuje i oblasti prezentací. Zaměřeno především na strukturu obchodního procesu, vyhledávání zákazníků, navázání kontaktu, telefonování, nákupní signály, ovlivňování a argumentaci, prezentaci užitku, vyjednání a uzavírání obchodu, dodatečný prodej, udržování vztahu a osobnost úspěšného prodejce.