1. Setkání - základní informace, vymezení základních ekonomických pojmů - poptávka, elasticita poptávky
2. Setkání - nabídka, elasticita nabídky - tržní rovnováha, tržní nerovnováhy
3. Setkání - makroekonomické výstupy - hrubý domácí produkt
4. Setkání - peníze, měny - inflace, nezaměstnanost
5. Setkání - analýza financování sportu - veřejná podpora sportu - organizační zajištění sportu - daně ve sportu
6. Setkání - sportovní management, vznik sportovního klubu a jeho finanční řízení - manažerské rozhodování
7. Setkání - profil, role a kompetence sportovního manažera - leadership
8. Setkání - HRM ve sportovním prostředí - Public Relations
9. Setkání - základy sportovního marketingu - sponzoring a darování ve sportu
10. Setkání - úvodní termín prezentace zápočtových projektů
Cílem tohoto předmětu je přiblížit studentům studijního programu Trenér problematiku obecné ekonomie, sportovní ekonomie a managementu. Tento předmět studenty seznámí s teorií mikroekonomie a makroekonomie a naváže na předmět Základy managementu sportu.
Studenti tak získají dodatečné informace o sportovním managementu, které rozšíří o základní znalosti ekonomie, ekonomiky sportu či sportovn ího marketingu, což jim umožní následný větší rozhled. Získané poznatky budou studenti schopni využít v rámci trenérské praxe či při podílení se na chodu sportovních klubů.