Předn ášky:
1. Propedeutika managementu.
2. Propedeutika sportovního managementu, prostředí pro práci sportovního manažera, jeho profil a role.
3. Sekvenční manažerské činnosti, role manažera.
4. Plánování - postupy plánování, cíle a strategie jejich naplňování. Plány sportovních organizací, strategický marketing.
5. Organizování v činnosti manažera, vyváření organizačních struktur organizací, metody, postupy a techniky. Organizační struktury sportovních klubů.
6. Výběr, rozmisťování a hodnocení pracovníků.
7. Vedení lidí - úloha vedoucího, styly vedení, motivace k výkonu z hlediska řízení organizace.
8. Leadership. Dobrovolnická práce ve sportu.
9. Kontrola - principy finanční kontroly, rozpočetnictví, rozpočtové prostředky kontroly, nerozpočtové prostředky kontroly. Rozpočty sportovních organizací.
10. Specifické činnosti a znalosti sportovního manažera. Sponzorování ve sportu.
11. Principy pro řízení neziskových organizací v oblasti sportu. Management sportovních organizací neziskového typu - sportovních klubů a tělovýchovných jednot.
12. Management podnikatelských zařízení ve sportu.
13. Postavení sportovců a tělovýchovných funkcionářů z hlediska zákona o dani z příjmu a zákonů na sociální zabezpečení a politika státní zaměstnanosti.
14. Vybrané metody plánování, organizování a rozhodování s aplikací na sport. Semináře:
1. Základní pojmy - management, management sportu, manažer
2. Profil a osobnost manažera
3. Sekvenční činnosti manažera
4. Případové studie - manažer
5. Strategické plánování ve sportovních organizacích
6. Prezentace projektů 1
7. Tvorba strategie pro sportovní organizace
8. Prezentace projektů 2
9. Organizování, organizační struktury - aplikace na organizace v TVS
10. Vedení pracovních porad - modelová úloha
11. Zápočtový test
12. Sponzorování ve sportu
13. Komunikace - podklady pro jednání se sponzorem
14. Prezentace projektů 3
The subject presents the sequential management activities - planning, organizing, selection and placement of employees, leadership and control, and shows their application in sport. Outside these specific management operations for the non-manufacturing sector, respectively for sport presents.