Charles Explorer logo
🇨🇿

Public Relations ve sportovních organizacích

Předmět na Fakulta tělesné výchovy a sportu |
PMNG141N

Sylabus

Přednášky:

1. Úvod do public relations, definice, základní pojmy, vztah PR a image organizace

2. Systém corporate identity (firemní identity) sportovních organizací

3. Firemní kultura a její prvky ve sportu

4. Firemní komunikace se zájmovými skupinami ve sportovním prostředí

5. Firemní design, prvky značky, hodnota značky

6. Zájmové skupiny ve sportovním prostředí

7. Media relations, vliv masmédií na image sportovních organizací

8. Zásady komunikace s médii

9. Prostředky a nástroje pro komunikaci s médii

10. Tiskové akce pro média

11. Krizová komunikace v public relations

12. Corporate publishing

13. Digitální a online nástroje pro public relations

14. Sportovní PR eventy Semináře:

1. Koncepce firemní kultury ve sportovních organizacích, případové studie

2. Tvorba strategie firemní komunikace pro sportovní subjekty, případové studie

3. Tvorba firemního designu a prvků značky, případové studie

4. Brand building sportovců, případové studie

5. Analýza zájmových skupin

6. Praktické cvičení komunikace s médii

7. Analýza a tvorba informačních materiálů pro zástupce médií, případové studie

8. Příprava a tvorba promo videa, analýza praktických příkladů

9. Monitoring médií

10. Tvorba prvků corporate publishingu, analýza praktických příkladů

11. Rozbor komunikace s veřejností v krizových situacích ze sportu

12. Digitální a online komunikace sportovních organizací, rozbor případových studií

13. Příprava PR projektu v rámci zkouškového projektu

14. Příprava PR projektu v rámci zkouškového projektu

Anotace

Předmět seznamuje studenty s účelem a zásadami komunikace a firemním stykem s veřejností. Zabývá se také průzkumem a ovlivňováním veřejného mínění a cílových skupin, pěstováním image a celkovou mediální politikou a filosofií moderního přístupu podniku k veřejnosti.