Přednášky:
1. Osobnost úspěšného prodejce
2. Osobní a firemní image
3. Struktura obchodního procesu, AIDAS
4. Vyhledávání zákazníků a navázání kontaktu
5. Diagnóza, kladení otázek, metoda SPIN
6. Nákupní signály a diagnóza pomocí „mystery shoppingu“
7. Zásady přesvědčování, pořadí informací, informační nárazní atp.
8. Ovlivňování a argumentace
9. Výhody a užitky, prezentace užitku
10. Týmová role a spolupráce v obchodním týmu
11. Techniky uzavírání obchodu: ABC, nepřímé uzavírání, přímé uzavírání obchodu.
12. Zvládání námitek a dodatečný prodej
13. Zásady obchodní prezentace, specifika
14. Udržování vztahů a transakce
In this course, students get acquainted with the practical business skills of a manager. Focused mainly on the structure of the business process, customer search , establishing contact, telephoning, buying signals, influencing and arguing, presentation of benefits, closing a deal, resale, maintaining a relationship and the personality of a successful seller.
It also includes customer typology and negotiation strategies.