Charles Explorer logo
🇬🇧

Market Psychology

Class at Faculty of Physical Education and Sport |
PMNG147N

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

Přednášky:

1. Osobnost úspěšného prodejce

2. Osobní a firemní image

3. Struktura obchodního procesu, AIDAS

4. Vyhledávání zákazníků a navázání kontaktu

5. Diagnóza, kladení otázek, metoda SPIN

6. Nákupní signály a diagnóza pomocí „mystery shoppingu“

7. Zásady přesvědčování, pořadí informací, informační nárazní atp.

8. Ovlivňování a argumentace

9. Výhody a užitky, prezentace užitku

10. Týmová role a spolupráce v obchodním týmu

11. Techniky uzavírání obchodu: ABC, nepřímé uzavírání, přímé uzavírání obchodu.

12. Zvládání námitek a dodatečný prodej

13. Zásady obchodní prezentace, specifika

14. Udržování vztahů a transakce

Annotation

In this course, students get acquainted with the practical business skills of a manager. Focused mainly on the structure of the business process, customer search , establishing contact, telephoning, buying signals, influencing and arguing, presentation of benefits, closing a deal, resale, maintaining a relationship and the personality of a successful seller.

It also includes customer typology and negotiation strategies.