Přednášky:
1. Úvod do politického marketingu.
2. Starověký Řím, politika a sport.
3. Komerční a politický marketing ve sportu; sport a politika. Politický marketing mezinárodních sportovních organizací, spolupráce a koordinace politického marketingu mezinárodních sportovních organizací.
4. Volební ankety a sport .
5. Monitorování politických projevů v rádiu, televizi a na Internetu a sport.
6. Měření povědomí o politických kandidátech a sport .
7. Sportovci v politice. Semináře:
1. Vnímání sportovců a politiků mezi voliči, sportovci mezi politiky v ČR.
2. Případová studie Kalifornie a sportovec guvernér Schwarzenegger.
3. Politický marketing na Ukrajině a boxer Kličko.
4. Politický marketing v ČR, Jágr, Šlégr.
5. Mezinárodní skandály a sport (FIFA, doping aj.).
6. Značka politické strany.
7. Tvorba a obhájení prezentace o politickém marketingu a sportu ve světě a v ČR dle zadané literatury.
Cílem předmětu je informovat a vést posluchače k pochopení významu politického marketingu a sportu a jeho aplikace v České republice i ve světě. Vymezení oblastí, trendy vývoje, vzájemné vztahy a jejich vliv na stav a vývoj politického marketingu a sportu v ČR, v Evropě a ve světě včetně prognózy dalšího vývoje.