Charles Explorer logo
🇬🇧

Sport and international political marketing

Class at Faculty of Physical Education and Sport |
PMNG152N

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

Přednášky:

1. Úvod do politického marketingu.

2. Starověký Řím, politika a sport.

3. Komerční a politický marketing ve sportu; sport a politika. Politický marketing mezinárodních sportovních organizací, spolupráce a koordinace politického marketingu mezinárodních sportovních organizací.

4. Volební ankety a sport .

5. Monitorování politických projevů v rádiu, televizi a na Internetu a sport.

6. Měření povědomí o politických kandidátech a sport .

7. Sportovci v politice. Semináře:

1. Vnímání sportovců a politiků mezi voliči, sportovci mezi politiky v ČR.

2. Případová studie Kalifornie a sportovec guvernér Schwarzenegger.

3. Politický marketing na Ukrajině a boxer Kličko.

4. Politický marketing v ČR, Jágr, Šlégr.

5. Mezinárodní skandály a sport (FIFA, doping aj.).

6. Značka politické strany.

7. Tvorba a obhájení prezentace o politickém marketingu a sportu ve světě a v ČR dle zadané literatury.

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Annotation

Cílem předmětu je informovat a vést posluchače k pochopení významu politického marketingu a sportu a jeho aplikace v České republice i ve světě. Vymezení oblastí, trendy vývoje, vzájemné vztahy a jejich vliv na stav a vývoj politického marketingu a sportu v ČR, v Evropě a ve světě včetně prognózy dalšího vývoje.