Přednášky:
1. Strategické myšlení a principy strategického managementu. Podstata a smysl strategie, hodnotový řetězec.
2. Management změn v podniku.
3. Stakehodlers, úvod do stakeholder managementu, vybrané možnosti identifikace stakeholders.
4. Zájmové skupiny sportovní organizace, jejich provázanost a možnosti jejich analýzy pro strategický management sportovní organizace.
5. Podnikové strategie: Korporátní, business a funkční úroveň strategie
6. Strategické řízení pracovníků organizace v
21. století, zapojení pracovníků a strategické plánování.
7. Strategický management pro mezinárodní tržní prostředí. Semináře:
1. Zhodnocení strategické koncepce vybrané organizace, analýza hodnotového řetězce
2. Implementace managementu změny, produktové inovace
3. Korporátní úroveň strategie vybrané organizace
4. Business a funkční úroveň strategie vybrané organizace
5. Analýza stakeholders vybrané sportovní organizace
6. Práce se stakeholders vybrané sportovní organizace
7. Implementace strategií a možnost jejich internacionalizace
The subject of strategic management focuses on more complex tasks within the management, respectively within the management of profitable organizations. The course presupposes knowledge of the basics of management, marketing, strategy or economics.
The course aims to explain and clarify more complex management processes and concepts that are essential in a highly competitive market environment, not only in sports. The essence of the course consists of strategic organizational processes and optimal strategic thinking and decision-making.
Emphasis is placed on understanding the basic principles of strategic thinking, the use of these principles in organizations operating in the labor market, the ability to apply the acquired knowledge to the sports market or the basics of managing organizations in an international environment.