Charles Explorer logo
🇨🇿

Výzkum ve sportovním managementu a marketingu

Předmět na Fakulta tělesné výchovy a sportu |
PMNG211

Sylabus

Přednášky:

Principy kvalitativního výzkumu, základy aplikace výzkumů pro sportovní management

Kvalitativní výzkum ve sportovním marketingu a marketingové komunikaci

Design marketingového výzkumu

Zadaná marketingových výzkumů, agenturní brief

Kódování a vyhodnocování kvalitativních dat

Měření a zjišťování kvality sportovních služeb

Využití kvalitativních a kvantitativních šetření ve sportovním managementu

Semináře:

Úvod do výzkumných metod využívaných ve sportovním managementu

Ukázky vybraných výzkumů z prostředí managementu a marketingu sportu, využití eye trackingu ve sportovním managementu

Výběr a sestavení vlastního kvalitativního šetření ve sportovním managementu či marketingu

Rozdíly mezi jednotlivými typy a metodami kvalitativního výzkumu, realizace vlastního šetření

Kódování a vyhodnocování kvalitativních dat

Kódování a vyhodnocování kvalitativních dat

Prezentace a interpretace výzkumných zjištění

Anotace

Předmět si klade za cíl seznámit studenty s možnostmi výzkumu v prostředí managementu a marketingu sportu. V rámci předmětu budou představeny metody a techniky marketingového výzkumu či výzkumů realizovaných v prostředí sportovně-manažerského odvětví.

Studentům budou přiblíženy struktury výzkumů pro akademické účely, ale také pro průzkumy vyžadované aplikační sférou v segmentu sportu. Studentům budou vysvětleny základní metodická nastavení výzkumů či průzkumu a následně také možnosti jejich vyhodnocování.