Charles Explorer logo
🇬🇧

Research in sports management and marketing

Class at Faculty of Physical Education and Sport |
PMNG211

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

Přednášky:

Principy kvalitativního výzkumu, základy aplikace výzkumů pro sportovní management

Kvalitativní výzkum ve sportovním marketingu a marketingové komunikaci

Design marketingového výzkumu

Zadaná marketingových výzkumů, agenturní brief

Kódování a vyhodnocování kvalitativních dat

Měření a zjišťování kvality sportovních služeb

Využití kvalitativních a kvantitativních šetření ve sportovním managementu

Semináře:

Úvod do výzkumných metod využívaných ve sportovním managementu

Ukázky vybraných výzkumů z prostředí managementu a marketingu sportu, využití eye trackingu ve sportovním managementu

Výběr a sestavení vlastního kvalitativního šetření ve sportovním managementu či marketingu

Rozdíly mezi jednotlivými typy a metodami kvalitativního výzkumu, realizace vlastního šetření

Kódování a vyhodnocování kvalitativních dat

Kódování a vyhodnocování kvalitativních dat

Prezentace a interpretace výzkumných zjištění

Annotation

The course aims to acquaint students with the possibilities of research in the environment of sports management and marketing. The course will introduce methods and techniques of marketing research or research conducted in the environment of sports and management.

Students will be introduced to research structures for academic purposes, but also for surveys required by the application sphere in the sports segment. Students will be explained the basic methodological settings of research or survey and then the possibilities of their evaluation.