Přednášky:
Principy kvalitativního výzkumu, základy aplikace výzkumů pro sportovní management
Kvalitativní výzkum ve sportovním marketingu a marketingové komunikaci
Design marketingového výzkumu
Zadaná marketingových výzkumů, agenturní brief
Kódování a vyhodnocování kvalitativních dat
Měření a zjišťování kvality sportovních služeb
Využití kvalitativních a kvantitativních šetření ve sportovním managementu
Semináře:
Úvod do výzkumných metod využívaných ve sportovním managementu
Ukázky vybraných výzkumů z prostředí managementu a marketingu sportu, využití eye trackingu ve sportovním managementu
Výběr a sestavení vlastního kvalitativního šetření ve sportovním managementu či marketingu
Rozdíly mezi jednotlivými typy a metodami kvalitativního výzkumu, realizace vlastního šetření
Kódování a vyhodnocování kvalitativních dat
Kódování a vyhodnocování kvalitativních dat
Prezentace a interpretace výzkumných zjištění
The course aims to acquaint students with the possibilities of research in the environment of sports management and marketing. The course will introduce methods and techniques of marketing research or research conducted in the environment of sports and management.
Students will be introduced to research structures for academic purposes, but also for surveys required by the application sphere in the sports segment. Students will be explained the basic methodological settings of research or survey and then the possibilities of their evaluation.