Charles Explorer logo
🇨🇿

Public Relations sportovních organizací

Předmět na Fakulta tělesné výchovy a sportu |
PMNG233N

Sylabus

Přednášky:

Úvod do public relations, definice, základní pojmy, vztah PR a image organizace

Systém corporate identity (firemní identity) sportovních organizací

Firemní kultura a její prvky ve sportu

Firemní komunikace se zájmovými skupinami ve sportovním prostředí

Firemní design, prvky značky, hodnota značky

Zájmové skupiny ve sportovním prostředí

Media relations, vliv masmédií na image sportovních organizací

Zásady komunikace s médii

Prostředky a nástroje pro komunikaci s médii

Tiskové akce pro média

Krizová komunikace v public relations

Corporate publishing

Digitální a online nástroje pro public relations

Sportovní PR eventy

Semináře:

Koncepce firemní kultury ve sportovních organizacích, případové studie

Tvorba strategie firemní komunikace pro sportovní subjekty, případové studie

Tvorba firemního designu a prvků značky, případové studie

Brand building sportovců, případové studie

Analýza zájmových skupin

Praktické cvičení komunikace s médii

Analýza a tvorba informačních materiálů pro zástupce médií, případové studie

Příprava a tvorba promo videa, analýza praktických příkladů

Monitoring médií

Tvorba prvků corporate publishingu, analýza praktických příkladů

Rozbor komunikace s veřejností v krizových situacích ze sportu

Digitální a online komunikace sportovních organizací, rozbor případových studií

Příprava PR projektu v rámci zkouškového projektu

Příprava PR projektu v rámci zkouškového projektu

Anotace

Předmět seznamuje studenty s účelem a zásadami komunikace a firemním stykem s veřejností. Zabývá se také průzkumem a ovlivňováním veřejného mínění a cílových skupin, pěstováním image a celkovou mediální politikou a filosofií moderního přístupu podniku k veřejnosti.