Přednášky:
Úvod do public relations, definice, základní pojmy, vztah PR a image organizace
Systém corporate identity (firemní identity) sportovních organizací
Firemní kultura a její prvky ve sportu
Firemní komunikace se zájmovými skupinami ve sportovním prostředí
Firemní design, prvky značky, hodnota značky
Zájmové skupiny ve sportovním prostředí
Media relations, vliv masmédií na image sportovních organizací
Zásady komunikace s médii
Prostředky a nástroje pro komunikaci s médii
Tiskové akce pro média
Krizová komunikace v public relations
Corporate publishing
Digitální a online nástroje pro public relations
Sportovní PR eventy
Semináře:
Koncepce firemní kultury ve sportovních organizacích, případové studie
Tvorba strategie firemní komunikace pro sportovní subjekty, případové studie
Tvorba firemního designu a prvků značky, případové studie
Brand building sportovců, případové studie
Analýza zájmových skupin
Praktické cvičení komunikace s médii
Analýza a tvorba informačních materiálů pro zástupce médií, případové studie
Příprava a tvorba promo videa, analýza praktických příkladů
Monitoring médií
Tvorba prvků corporate publishingu, analýza praktických příkladů
Rozbor komunikace s veřejností v krizových situacích ze sportu
Digitální a online komunikace sportovních organizací, rozbor případových studií
Příprava PR projektu v rámci zkouškového projektu
Příprava PR projektu v rámci zkouškového projektu
Předmět seznamuje studenty s účelem a zásadami komunikace a firemním stykem s veřejností. Zabývá se také průzkumem a ovliv ňováním veřejného mínění a cílových skupin, pěstováním image a celkovou mediální politikou a filosofií moderního přístupu podniku k veřejnosti.