Přednášky:
1. Podmínky pro školní TV (materiální, personální, právní), základní školské dokumenty a předpisy
2. Plánování v tělesné výchově (rámcové a školní vzdělávací programy, tematický plán, příprava na vyučování).
3. Diagnostická práce učitele (hodnocení, klasifikace, testování).
4. Standardy pro tělesnou výchovu, curriculum, srovnání našich a zahraničních učebních osnov.
5. Efektivita vyučovací jednotky (struktura hodiny, fyzické, psychické zatížení, metody zjišťování efektivity).
6. Metodické portály pro učitele TV, řízení vyučovacího procesu TV (problémové vyučování, dobrodružná TV).
7. Výchova ke zdraví, interkulturní výchova v hodinách TV Semináře:
1. Digitální výchova
2. Výchova ke zdraví - výživa
3. Vliv sociálních médií na sebevnímání
4. Wellbeing
5. Inkluze v TV (problémový žák a začlenění)
6. Autorita učitele
7. Vychova ke zdraví - sebepojetí
8. Administrativní zátěž učitele
9. Digitální kompetence
10. Bezpečnost
This subject follows knowledge from psychology, pedagogy and basis of didactics. It informs about actual situation in school Physical education.
It brings overview related to projects, content, organization changes, curriculum, evaluation and conditions in school PE. It deals with frequent mistakes of university students in start of school practice and also common offences of pupils. The subject is on the borderland between theory
(didactic knowledge) and practice (preparation for the first pedagogical act in the school conditions).