Přednášky, semináře:
Pojetí učiva basketbalu a způsoby realizace sportovní hry ve školní TV, rozhodování
Metodické kriterium v celku - didaktika herních systémů na začátečnické výkonové úrovni
Utkání jako základní způsob realizace a diagnostický zdroj učitele
Metodické kriterium po částech - didaktika herních činností jednotlivce individuálního typu
(uvolňování s míčem v pohybu, krytí útočníka s míčem)
Význam utkání z hlediska motivace žáků k učení
Metodické kriterium po částech - didaktika herních činností jednotlivce individuálního typu (střelba, možnosti nácviku)
Utkání jako modifikovaná realizace sportovní hry, aspekty pravidel, rozhodování utkání ve školní
TV
Metodické kriterium propojování částí v dílčí celek - didaktika herních činností jednotlivce individuálního typu (způsoby nácviku zahajování úniku s míčem, řešení situace jeden proti jednomu)
Basketbal jako modifikovaná sportovní hra - streetball, rozhodování streetballu
Metodické kriterium propojování částí v dílčí celek - herní činnosti jednotlivce vztahového typu
(přihrávání a uvolňování bez míče, krytí útočníka bez míče)
Utkání jako základní způsob realizace sportovní hry, utkání jako základní prvek soutěží
Metodické kriterium propojování částí v celek - didaktika herních kombinací (založených na
?odběhnutí", ?hoď a běž", ?pronikání s míčem do vnitřního prostoru; řešení situací 2 -2, 3 - 3)
Metodické kriterium propojování částí v celek - využití uplatněných činností v herním systému
Závěrečné utkání, hodnocení výuky
Požadavky na zápočet:
- Účast ve výuce, úroveň herního výkonu, úroveň rozhodování
Teorie a didaktika basketbalu s přihlédnutím k pojetí učiva a ke způsobům realizace sportovní hry ve školoní TV, případně v řízených zájmově rekreačních útvarech