1. Vstup do problematiky, cíle a záměry sportovního tréninku dětí a mládeže, pojetí výkonu ve sportovních hrách, didaktický proces ve sportovním tréninku, rozvoj a kultivace herního výkonu dětí/mládeže v zásadách přiměřenosti a zdravého rozumu.
2. Všestranná pohybová příprava jako součást učebního procesu, význam z hlediska požadavků na rozvoj a kultivaci individuálního herního výkonu.
3. Variabilní praxe (původ a podstata) jako jeden ze základních předpokladů efektivity učebního procesu.
4. K možnostem uplatnění sportovně herního učiva u dětí mladšího školního věku.
5. Dovednostně kondiční předpoklady pro rozvoj a kultivaci herního výkonu, význam speciálních běžeckých cvičení.
6. Dovednostně kondiční předpoklady pro rozvoj a kultivaci herního výkonu, význam speciálních odrazových cvičení.
7. Výklad pojmu ?agility?. Význam a aplikace
8. Vytváření podmínek pro učení herním činnostem jednotlivce individuálního typu.
9. Vytváření podmínek pro učení herním činnostem jednotlivce vztahového typu.
10. Rozvoj tzv. herního myšlení u dětí a mládeže,
11. Herní dovednosti (jednotlivců) jako významný prvek v předpokladech budování součinnosti celého družstva.
12. Význam regenerace, kompenzační cvičení ve sportovním tréninku dětí a mládeže.
13. Diagnostika, diagnostikování herního výkonu dětí a mládeže.
14. Rekapitulace, závěrečná lekce.
Vytváření podmínek pro učení herním dovednostem a obecněji pojaté předpoklady v aspektech rozvoje herního výkonu, a to se zaměřením na sportovní trénink dětí a mládeže. Didaktické aplikace na příkladech basketbalu a volejbalu.