Charles Explorer logo
🇬🇧

Sports sciences in reflection of game performance evaluation in sports games

Class at Faculty of Physical Education and Sport |
PSPH416N

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

1. Operativní hodnocení herního výkonu (individuálního (IHV), týmového (THV)). Identifikace a operacionalizace indikátorů IHV a THV (klíčové indikátory v kolektivních sportovních hrách).

2. Dlouhodobé hodnocení herního výkonu ve sportovních hrách (analýza mikrocyklu mezocyklů, makrocyklů, sezóny). Analýza časových trendů. Variabilita herního výkonu (THV, IHV).

3. Analýza zápasu (externí a interní zatížení hráče, notačního analýza činnosti hráče, charakteristika defenzivních a ofenzivních indikátorů, technicko - taktické indikátory herního výkonu, "tok hry - game-flow".

4. Možnosti regulace tréninkového zatížení s cílem optimalizace herního výkon ve sportovních hrách.

5. Deskripce a definice externích a interních indikátorů zatížení hráče ve sportovních hrách s cílem optimalizace herního výkonu

6. Metody identifikace a hodnocení IHV a THV (přímé vs. nepřímé, validita vs. reliabilita, ekonomická náročnost, časová náročnost, lidský kapitál).

7. Analytická činnost s indikátory herního výkonu. Aplikované postupy sportovních věd s cílem extrakce silných stránek, slabých stránek, příležitostí a nástrah při hodnocení herního výkonu (IHV, THV).

8. Rozbor světových trendů a postupů při hodnocení herního výkonu (využití dlouhodobých statistik, databází, ekonomicky náročných systémů (Pro zone®), LPM, Chyron ,Omega, softwarové systémy)

9. Hodnocení herního výkonu u dětí a mládeže (osobitosti, zákonitosti, dospívání, specifikace herních pozic, hodnocení připravenosti a stresové odolnosti hráče na tréninkové a zápasové zatížení).

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Annotation

Předmět by měl poskytnout studentům nejnovější teoretické poznatky z oblasti identifikace a determinace herního výkonu ve sportovních hrách v reflexi využití aplikovaných sportovních věd. Student by se měl seznámit s aplikovanými postupy a získat nové kompetence s cílem evaluace „výkonu“ ve sportovních hrách a to v několika samostatných oblastech.