Charles Explorer logo
🇬🇧

Applied Programs - Sport Games

Class at Faculty of Physical Education and Sport |
PSPH629NK

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

Studijní opoty TEAMS Aplikované programy pro OSP – sportovní hry - PSPH629NK | Obecné | Microsoft Teams https://teams.microsoft.com/l/team/19%3A5nho2m0pqn3TMvCTfntf0O4M12payyqU1YetDqxbqZY1%40thread.tacv2/conversations?groupId=05130b95-0155-447d-ba0f-f5a76df0645e&tenantId=e09276da-f934-4086-bf08-8816a20414a2 Přednášky:

1. Předpoklady aplikace herních aktivit (pohybové hry, sportovní hry, cílové sporty).

2. Herní aktivity a jejich modifikace v prostředí OSP.

3. Motivace OSP k aktivnímu pohybu.

4. Aktivizace OSP k herním aktivitám.

5. Základy didaktiky herních aktivit OSP.

6. Didaktické formy, styly a metody u různých typů handicapu.

7. Priority a rizika aplikace herních aktivit v prostředí OSP. Cvičení:

1. Herní dovednosti a jejich aplikace ve vybraném prostředí.

2. Nácvik a osvojování herních dovedností OSP.

3. Příprava, postupy a kontrola vyučovací jednotky s herním obsahem.

4. Příprava, vedení a kontrola vyučovací jednotky s aplikací sportovních her.

5. Zadání a pokyny pro vypracování metodických výstupů.

6. Integrační pohybové a sportovní hry.

7. Praktická aplikace vybrané herní aktivity dle typu zdravotního postižení.

8. Praktická aplikace vybrané herní aktivity dle typu zdravotního postižení.

9. Hospitace ve vyučovací jednotce s herním obsahem na speciální škole.

10. Hospitace ve vyučovací jednotce s herním obsahem na běžné škole, kde probíhá úspěšná inkluze.

11. Metodické výstupy studentů.

12. Metodické výstupy studentů.

13. Metodické výstupy studentů.

14. Metodické výstupy studentů.

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Annotation

Předmět rozšiřuje teoretické vědomosti a zejména praktické znalosti v oblasti výuky sportovních her osob se specifickým postižením (OSP) ve školním prostředí a dalších pohybových aktivitách. Cílem předmětu je zisk klíčových kompetencí k efektivnímu plánování, organizaci, vedení a hodnocení výuky širokého spektra sportovních her v rámci školní tělesné výchovy, popřípadě v prostředí různých forem volnočasových aktivit spojených se sportovními hrami.

Stěžejní část předmětu představuje samostatná činnost studentů/studentek v podobě didaktických výstupů v průběhu vyučovacích lekcí, ve kterých tak prokazují schopnost efektivně organizovat a vést vyučovací jednotku na cílové téma v dané sportovní hře pro danou skupinu OSP.