Sylabus (teorie i praxe))
1. Interpretace pojmů „teorie“, „didaktika“ a jejich stručná charakteristika v aspektech sportovní hry. Interakční podstata didaktického procesu. Základní způsoby realizace SH (organizační formy).
2. Řízení didaktického procesu (vyučování, koučování), komunikace trenéra s hráči. Sociálně interakční formy.
3. Interpretace pojmů individuální a týmový herní výkon; determinanty, deformační faktory. Současné pojetí herního výkonu u elitního basketbalu.
4. -
5. Rozvoj a kultivace herního výkonu. Všestranná pohybová příprava u dětí a mládeže; význam a aplikace.
5. -
6. Rozvoj a kultivace herního výkonu. Význam a aplikace integrované praxe; metodicko organizační formy.
7. -
8. Význam, interpretace a aplikace didaktické metody věcné a časové strukturace herních činností.
9. -
10. Význam, interpretace a aplikace didaktické metody koncentrace a distribuce herních činností.
11. -13. Význam, interpretace a aplikace didaktické metody zatěžování v bio-energetickém smyslu. Kondiční trénink a regenerace.
14. Diagnostika výkonu v tréninkové procesu, diagnostika herního výkonu.
Didaktika basketbalu se zaměřením na jeho aplikaci v oblasti sportovního tréninku. Problematika rozvoje a kultivace herního výkonu se zaměřením převážně na děti a mládež.
Motorického učení a herní dovednosti.