1. Rekapitulace základních pojmů v didaktice sportovních her. Objekty a subjekty řízení v didaktickém procesu ve sportovních hrách. Záměry a cíle didaktiky sportovních her s přihlédnutím k oblastem realizace (školní TV x sportovní trénink). Herní dovednosti.
2. Rekapitulace determinant individuálního a týmového herního výkonu.
3. Tvorba didaktického systému učiva zejména u dětí a mládeže. Charakteristika současného elitního basketbalu a důsledky pro pojetí tréninkového procesu dětí a mládeže. Interpretace pojmu „učivo“ s přihlédnutím k použití v tréninkovém procesu ve sportovních hrách.
4. Součásti tréninkového procesu a jejich aplikace v integrované praxi. Kondiční trénink. Teoretické přístupy k řešení otázek rozvoje herní výkonnosti ve sportovním tréninku.
5. K pojetí integrované praxe, aplikace metodicko-organizačních forem. Přístupy k problematice basketbalu dětí a mládeže. Možnosti a význam modifikací pravidel basketbalu. Interpretace pojmu „hra“ ve prospěch rozvoje herní výkonnosti u dětí a mládeže.
6. K možnostem uplatnění didaktických metod. Metoda věcné a časové strukturace herních činností v didaktice basketbalu.
7. K možnostem uplatnění didaktických metod. Metoda koncentrace a distribuce herních činností v didaktice basketbalu.
8. K možnostem uplatnění didaktických metod. Metoda manipulace se zatížením v bio-energetickém smyslu v didaktice basketbalu.
9. Didaktické styly. Význam a možnosti aplikace. Motivace hráčů a hráček k učení.
10. Diagnostika, diagnostikování ve sportovních hrách. Klasifikace, techniky, význam. K problematice testování ve sportovních hrách.
11. Přístupy k hodnocení herního výkonu. Kvantitativní analýzy herního výkonu.
12. Přístupy k hodnocení herního výkonu. Kvalitativní a kombinované analýzy herního výkonu.
13. Seminář k námětům bakalářských prací. Osnova a zpracování bakalářských prací.
14. Závěrečná lekce, shrnutí, udílení zápočtů.
Didaktika basketbalu v podmínkách sportovního tréninku (s přihlédnutím k realizaci u dětí a mládeže). Požadavky na rozvoj herní výkonnosti v aspektech současného pojetí herního výkonu světové elitní úrovně.
Didaktické tendence a současné přístupy k tvorbě učebních podmínek.