Sylabus Studenti jsou v průběhu kurzu prakticky seznámeni s jednotlivými fázemi přípravy a realizace animovaného videa typu Machinima. Používané nástroje: Movies Storm, Second Life, videoherní engine, Gamecam.
1) Úvod do aplikace Moviestorm
2) Základní kreativní moduly Moviestormu I.
3) Základní kreativní moduly Moviestormu II.
4) Principy tvorby animací v Moviestormu
5) Příprava projektu, výběr aplikace pro virtuální produkci
6) Storyboarding
7) Tvorba 3D scén
8) Tvorba a nastavení 3D avatarů
9) Tvorba a nastavení interakcí
10) Výběr formy interakce a animace
11) Práce s virtuální kamerou, kompozice
12) Videozáznam a export Po absolvovaní kurzu by měl být student schopen samostatně realizovat jednoduchý projekt formou animovaného videa.
Předmět má poskytnout studentům základní znalosti v oblasti tvorby animovaného videa s využitím herních enginů, a zejména softwaru pro tvorbu animací Moviestorm. Důraz je kladen především na porozumění procesu kombinace 3D obsahu a možností tvorby animovaných videí v počítačových hrách.