\r\n
1) Výklad funkcí 3-D rozhraní softwaru Maxon Cinema
\r\n2) Základy Modelování
\r\n3) Modelování NURBS
\r\n4) Modelování - deformace
\r\n5) Modelování - 2D předlohy
\r\n6) Základy texturování
\r\n7) Pokročilé texturování
\r\n8) Tvorba avatarů - hlava
\r\n9) Tvorba avatarů - postava
\r\n10) Koncepce projektu
\r\n11) Kompozice scény, kamera, světla
\r\n12) Render
\r\n
Po absolvování kurzu by měl být student schopen samostatně realizovat jednoduchý projekt ve 3D a dál se v případě zájmu samostatně vzdělávat s využitím internetových informačních zdrojů.
Studenti jsou v průběhu kurzu prakticky seznámeni s jednotlivými fázemi přípravy a realizace 3D projektu... s důležitými informačními zdroji z této oblasti (Internet), s používanými nástroji, a s významnými společnostmi působícími v této oblasti, jak ve světě tak u nás (Internet).
1) Výklad funkcí 3-D rozhraní softwaru Maxon Cinema
2) Základy Modelování
3) Modelování NURBS
4) Modelování - deformace
5) Modelování - 2D předlohy
6) Základy texturování
7) Pokročilé texturování
8) Tvorba avatarů - hlava
9) Tvorba avatarů - postava
10) Koncepce projektu
11) Kompozice scény, kamera, světla
12) Render Po absolvování kurzu by měl být student schopen samostatně realizovat jednoduchý projekt ve 3D a dál se v případě zájmu samostatně vzdělávat s využitím internetových informačních zdrojů.
Kurz má poskytnout studentům základní orientaci v oblasti 3D grafiky. Důraz je kladen především na porozumění procesu tvorby 3D obsahu, jeho možnostem a jeho využití v nejrůznějších aplikacích (interaktivní aplikace, vizualizace, VR, umělecká tvorba).
Praxe probíhá v programu Cinema 4D.