* Povinná literatura: 1. BRYMAN, Alan. Social Research Methods. Oxford: Oxford University Press, 2004. ISBN 978-01-992-6446-9 2. DENZIN, Norman K., LINCOLN, Yvonna S. (eds.). Collecting and Interpreting Qualitative Materials. 3rd edition. Los Angeles: Sage, 2007. ISBN 978-14-129-5757-1 3. SCHULMAN, Katharine, GASIOR, Karin, FUCHS, Michael & LEICHSENRING, Kai. The view from within: “Good” care from the perspective of care professionals - lessons from an explorative study. Policy Brief. Vienna: European Centre for Social Welfare, Policy and Research, 2016. 4. McMILLAN, Kathleen & WEYERS, Jonathan. How to Write Dissertations & Project Reports. Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall, 2010. ISBN 978-0-273-72693-7 5. PUNCH, Keith F. Úspěšný návrh výzkumu. Praha: Portál, 2008. ISBN 978-80-7367-468-7. 6. ŠANDEROVÁ, Jadwiga. Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách: několik zásad pro začátečníky. Praha: Sociologické nakladatelství, 2005. ISBN 978-80-86429-40-3. 7. TADD, Win, HILLMAN, Alex, CALNAN, Sian, CALNAN, Michael, BAYER, Anthony & READ, Simon. Dignity in Practice: An exploration of the care of older adults in acute NHS Trusts. NIHR Service Delivery and Organisation programme, Cardiff, 2011. 8. PRŮŠA, Ladislav, HOLUB, Martin, KOTRUSOVÁ, Miriam, JAHODA, Robert, PRUŠVIC, David, MERTL, Jan & MOLEK, Jan. Poskytování sociálních služeb pro seniory a osoby se zdravotním postižením. Praha: VÚPSV, 2010. ISBN 978-80-7416-048-6 9. TROCHIM, William: Research Methods Knowledge Base. http://www.socialresearchmethods.net/kb/ (accessed 9.3.2016) 10. HUGHES, Jonathan, HUNTER, David, SHEEHAN, Mark, WILKINSON, Steven & WRIGLEY, Anthony. European Textbook on Ethics in Research. Brussels, European Commission, 2010. ISBN 978-92-79-17543-5
Od začátku zimního semestru do odvolání bude výuka probíhat distančním způsobem, s využitím Universitou podporované platformy MS Teams. Studenti budou o detailech vždy informováni e-mailem.
From the beginning of the winter semester until further notice, teaching will be performed remotely, using the MS Teams platform supported by the University. Students will always be informed about the details by e-mail.
Činnost v rámci týmu - Podílí se na práci týmu v součinnosti se školitelem (příprava projektů, odborných podkladů, popularizačních materiálů, odborných akcí, seminářů atd.), a to v rozsahu 12 hodin v týdnu u prezenčního studia, 6 hodin u kombinovaného studia. Plnění i dílčích úkolů v rámci tvůrčí činnosti (rešerše, analýzy, překlady atd. dle zadání školitele či garanta), eventuálně podíl na řešení grantových a jiných výzkumných úkolů pracoviště, vytváření materiálů pro jeho publicitu, příprava prezentací, podkladů pro jednání s příslušnými ministerstvy atd.