* Obsah:
Transakční analýza (Seznámení se základními pojmy a jejich praktickým využitím v supervizní práci. Ego-stavy, transakce, druhy transakcí. Kontrakt v supervizi.)
Psychoanalytická teorie (Seznámení s pojmy přenos, protipřenos. Jejich důležitost při práci s klienty a v supervizi.)
Systémová a systemická teorie (Využití základních pojmů v supervizní práci-systém, subsystém, hranice, orientace na cíl, typy otázek)
Integrativní využití teorií v supervizi
Principy skupinové a individuální supervizní práce (Úloha supervizora, jeho kompetence, klíčové momenty ve vedení individuální supervize, struktura a dynamika skupinové supervize, nejčastější rizika skupinové práce, používané techniky)
Student/ka získá přehled o teoriích a principech, modelech a metodách, z nichž čerpá supervizní práce v pomáhajících profesích a aplikuje je následně jednak v násleších a pozorování supervize a dále pak v procesu
školní supervize, kterou provádí v praxi a reflektuje ve společných seminářích a v úlohách, které zpracovává během dvou let studia.