Obsah a struktura:
* OKRUH 1: Teoretický diskurz o metodě a technice.
Četba k okruhu:
LEVICKÁ, J. Koncept - metóda - technika. s. 49-74 in LEVICKÁ, J. Od konceptu k technike. Trnava: FZaSP TU v Trnave, 2005. ISBN 80-968952-6-5
* OKRUH 2: Metody a techniky supervize
Četba k okruhu:
HAVRDOVÁ, Zuzana, Martin HAJNÝ et al. Praktická supervize. 1. vyd., Praha: Galén, 213 s. ISBN 978-80-7262-532-1
BÄRTLOVÁ, E. Supervize v sociální práci. Ústí nad Labem: FSE UJEP, 2007. ISBN 978-80-7044-952-3
* OKRUH 3: Rozhovor jako základní metoda supervize. Nácvik ukázky rozhovoru.
Četba k okruhu:
TIMUĹÁK, L. Postupy usnadňující exploraci (zkoumání). Postupy usnadňující porozumění. s. 69-100 in: TIMUĽÁK, L. Základy vedení psychoterapeutického rozhovoru. Praha: Portál, 2006 ISBN 80-7367-106-9
* OKRUH 4: Nácvik technik supervize vhodných pro individuální supervizi, skupinovou supervizi a supervizi týmu I. (ústní prezentace případu; hraní rolí a simulace; kreativní techniky v supervize; využití psychodramatu)
* OKRUH 5: Nácvik technik supervize vhodných pro individuální supervizi, skupinovou supervizi a supervizi týmu II. (na problém zaměřená skupina; Focus group; T-group; skupinový tutoring, Bálintovská skupina)
* Výstup:
Student/ka: zná metody a techniky supervize, má vědomosti o možnostech jejich využití a umí je využít v praxi své supervizní práci
Interaktivní cvičení ve vybraných metodách a technikách práce se supervizní skupinou či týmem, které si klade za cíl prohloubit znalosti frekventantů z tématu metod a technik supervize a především je aktívním způsobem procvičit, aby získali zkušenost ve vedení supervizních technik.