ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "vztahy."
vztahy.
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
doc. PhDr. Gabriela Málková Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta, Fakulta humanitních studií
1 studijní program
64 předmětů
118 publikací
Studijní program
programme
Teoreticko-výzkumná psychologie
🇨🇿 NMgr. |
Fakulta humanitních studií
Předměty
class
Zprostředkované učení a rozvoj kognitivních funkcí
+1
OINZ1Q027B |
Pedagogická fakulta
class
Ontogenetický vývoj řeči a jazyka
OPBP1S162B |
Pedagogická fakulta
class
Akademické psaní (s důrazem na sociální vědy)
YBA132 |
Fakulta humanitních studií
class
Vývojová psychologie školního věku a dospělosti
+1
YBA150 |
Fakulta humanitních studií
class
Psychologické otázky studia gramotnosti
+1
YBA216 |
Fakulta humanitních studií
class
Vývojová psychologie I.
YBA259 |
Fakulta humanitních studií
class
Seminář k vývojové psychologii
+1
YBA297 |
Fakulta humanitních studií
class
Vybrané otázky pedagogické psychologie
+1
YBSB039 |
Fakulta humanitních studií
class
Vybrané otázky výzkumu v pedagogické psychologii
YBSB043 |
Fakulta humanitních studií
class
Pedagogická psychologie
YBSC067 |
Fakulta humanitních studií
Načíst další předměty (54)
Publikace
publication
Porozumění čtenému I : Typický vývoj porozumění čtenému - východiska, témata, zdroje - kritická analýza a návrh výzkumu
2014 |
Pedagogická fakulta
publication
Diagnostika fonologických schopností a procesů dítěte předškolního věku
2013 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Vývojový vztah znalosti písmen a fonematického povědomí
2013 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Vliv ortografické hloubky na zpracování významu slov v procesu čtení- report realizované studie
2013 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Výzkum vztahu fonologického uvědomování a znalosti písmen
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Vztah fonematického uvědomování a znalosti písmen v počátcích rozvoje čtení a psaní
2008 |
Evangelická teologická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta, Pedagogická fakulta
publication
Vztah fonematického uvědomování a znalosti písmen v počátcích rozvoje gramotnosti
2008 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Jazykové profily předškolních dětí s vývojovou dysfázií
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Jazykově-kognitivní profily u dětí s vývojovou dysfázií
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Initial perception of the mentoring role and related mentors' approach of autonomy support or control in formal youth mentoring relationships
2023 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
Načíst další publikace (108)
Loading network view...