ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "SCHOOL"
SCHOOL
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
doc. PhDr. Gabriela Málková Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta, Fakulta humanitních studií
1 studijní program
64 předmětů
118 publikací
Studijní program
programme
Teoreticko-výzkumná psychologie
🇨🇿 NMgr. |
Fakulta humanitních studií
Předměty
class
Poruchy učení
+1
OCRN17UC20 |
Pedagogická fakulta
class
Ontogenetický vývoj řeči a jazyka
OPBP1S162B |
Pedagogická fakulta
class
Vývojová psychologie školního věku a dospělosti
+1
YBA150 |
Fakulta humanitních studií
class
Specifické poruchy učení - reedukace
+1
O01313287 |
Pedagogická fakulta
class
Technika kognitivní stimulace
+1
O06313055 |
Pedagogická fakulta
class
Socio-kulturní přístupy k učení a myšlení
+2
O06313065 |
Pedagogická fakulta
class
Diplomní seminář ke studiu gramotnosti
+1
OBPS13123 |
Pedagogická fakulta
class
Úvod do metody instrumentálního obohacování I
OBPS13202 |
Pedagogická fakulta
class
Úvod do metody instrumentálního obohacování II
OBPS13203 |
Pedagogická fakulta
class
Zprostředkované učení a rozvoj kognitivních funkcí
+1
OINZ1Q027B |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (54)
Publikace
publication
Vývoj jazykových schopností v předškolním věku
2014 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Vývojový vztah znalosti písmen a fonematického povědomí
2013 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Vliv ortografické hloubky na zpracování významu slov v procesu čtení- report realizované studie
2013 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Phonological awareness and its developmental relationship to vocabulary: the case of Czech
2012 |
Pedagogická fakulta
publication
Vývoj slabičného uvědomování v předškolním věku
2012 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Language, literacy and cognitive profiles of Czech precocius readers
2011 |
Pedagogická fakulta
publication
Zprostředkované učení
+1
2009 |
Pedagogická fakulta
publication
Vztah fonematického uvědomování a znalosti písmen v počátcích rozvoje čtení a psaní
2008 |
Evangelická teologická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta, Pedagogická fakulta
publication
Fonematické uvědomování a jeho role ve vývoji gramotnosti
2008 |
Evangelická teologická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta, Pedagogická fakulta
publication
Podpora rozvoje kognitivních dovedností u dětí ze sociokulturně odlišného prostředí s užitím Instrumentálního obohacování R. Feuersteina
2006 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
Načíst další publikace (108)
Loading network view...