ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "znalost písmen"
znalost písmen
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
doc. PhDr. Gabriela Málková Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta, Fakulta humanitních studií
1 studijní program
64 předmětů
118 publikací
Studijní program
programme
Teoreticko-výzkumná psychologie
🇨🇿 NMgr. |
Fakulta humanitních studií
Předměty
class
Psychologické otázky studia gramotnosti
+1
YBA216 |
Fakulta humanitních studií
class
Specifické poruchy učení - reedukace
+1
O01313287 |
Pedagogická fakulta
class
Technika kognitivní stimulace
+1
O06313055 |
Pedagogická fakulta
class
Socio-kulturní přístupy k učení a myšlení
+2
O06313065 |
Pedagogická fakulta
class
Diplomní seminář ke studiu gramotnosti
+1
OBPS13123 |
Pedagogická fakulta
class
Úvod do metody instrumentálního obohacování I
OBPS13202 |
Pedagogická fakulta
class
Úvod do metody instrumentálního obohacování II
OBPS13203 |
Pedagogická fakulta
class
Poruchy učení
+1
OCRN17UC20 |
Pedagogická fakulta
class
Zprostředkované učení a rozvoj kognitivních funkcí
+1
OINZ1Q027B |
Pedagogická fakulta
class
Specifické poruchy učení
OKNPP13063 |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (54)
Publikace
publication
Vývojový vztah znalosti písmen a fonematického povědomí
2013 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Kognitivní a jazykové předpoklady rozvoje gramotnosti u českých předškolních dětí
2011 |
Pedagogická fakulta
publication
Výzkum vztahu fonologického uvědomování a znalosti písmen
2010 |
Pedagogická fakulta
publication
Vztah fonematického uvědomování a znalosti písmen v počátcích rozvoje čtení a psaní
2008 |
Evangelická teologická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta, Pedagogická fakulta
publication
Vztah fonematického uvědomování a znalosti písmen v počátcích rozvoje gramotnosti
2008 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Schopnost izolace hlásek není pouze důsledkem znalosti písmen
2005 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Jazykové profily předškolních dětí s vývojovou dysfázií
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Jazykově-kognitivní profily u dětí s vývojovou dysfázií
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Initial perception of the mentoring role and related mentors' approach of autonomy support or control in formal youth mentoring relationships
2023 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Stále aktuální otázka diagnostických markerů vývojové dysfázie
2022 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (108)
Loading network view...