ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "postoj učitele"
postoj učitele
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Mgr. Eva Richterová Ph.D.
Akademický pracovník na Fakulta humanitních studií
9 předmětů
10 publikací
Předměty
class
Psychologie osobnosti
+1
YBA022 |
Fakulta humanitních studií
class
Diplomní seminář k psychologickým tématům
YBA062 |
Fakulta humanitních studií
class
Komunikace v rodinném systému - konzultační seminář
YBA102 |
Fakulta humanitních studií
class
Psychologie zdraví
+1
YBA230 |
Fakulta humanitních studií
class
Úvod do adiktologie
YBAKP02ZI |
Fakulta humanitních studií
class
Komunikace v rodinném systému
YBSC066 |
Fakulta humanitních studií
class
Úvod do psychologie
YBZB20000 |
Fakulta humanitních studií
Publikace
publication
Porozumění čtenému z pohledu učitele
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
Manipulative strategies in conflicts of romantic couples with anxious and non-anxious personality profile
2019 |
Pedagogická fakulta, Fakulta humanitních studií, Filozofická fakulta
publication
Specific language impairment in the long-term perspective - the importance of reading skills
2017 |
Pedagogická fakulta
publication
Čtenářské profily dětí s vývojovou dysfázií ve srovnání s vývojem jazykových schopností
2016 |
Pedagogická fakulta
publication
Reading Comprehension Profiles of Czech Struggling Readers
2016 |
Pedagogická fakulta
publication
POROZUMĚNÍ ČTENÉMU U DĚTÍ S VÝVOJOVOU DYSFÁZIÍ
2016 |
Pedagogická fakulta
publication
Fyziologické a sociokulturní souvislosti vývoje regulace emocí
2016 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Porozumění čtenému I : Typický vývoj porozumění čtenému - východiska, témata, zdroje - kritická analýza a návrh výzkumu
2014 |
Pedagogická fakulta
publication
Porozumění čtenému II : Porozumění čtenému u dětí s rizikem čtenářských obtíží - východiska, témata, zdroje - kritická analýza a návrh výzkumu
2014 |
Pedagogická fakulta
publication
Manipulative strategies in conflicts of romantic couples with anxious and non-anxious personality profile
Publikace bez příslušnosti k fakultě
Loading network view...