ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "ambulatory BP monitoring"
ambulatory BP monitoring
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
doc. PhDr. Martin Kursch Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
26 publikací
27 předmětů
Publikace
publication
Zhodnocení efektivity Co-Teachingu
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Virtual co-teaching and future teachers
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Metodika: Virtuální co-teaching aneb tandemová výuka jiným způsobem
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
VIRTUAL CO-TEACHING IN PRIMARY SCHOOL - A CASE STUDY
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Využití informačních a komunikačních technologií ve vzdělávání
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Efficiency of virtual co-teaching
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Výzkum efektivity virtuálního co-teachingu
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Longitudinal Co-teaching Projects - Scoping Review
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Impact of a One-Off Demonstration on the Use of ICT in the Teaching of Andragogy Students on Their Change of Attitude Towards the Use of ICT in Education
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
Skrytý potenciál virtuálního co teachingu
2021 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (16)
Předměty
class
Oborová didaktika informačních technologií**
OCDU19DV21 |
Pedagogická fakulta
class
Oborová didaktika informačních technologií II
OCDU19DV30 |
Pedagogická fakulta
class
Organization Behaviour
+2
OENQQ2109Z |
Pedagogická fakulta
class
Teorie a praxe školského managementu I
OKBU1U104A |
Pedagogická fakulta
class
Teorie a praxe školského managementu II
OKBU1U109A |
Pedagogická fakulta
class
Základy metodologie výzkumu I
OKBU1U112A |
Pedagogická fakulta
class
Teorie a praxe školského managementu III
OKBU1U115A |
Pedagogická fakulta
class
Základy metodologie výzkumu II
OKBU1U119A |
Pedagogická fakulta
class
Informační technologie v řízení
+1
OKN01U119A |
Pedagogická fakulta
class
Projektový management
+1
OKN01U166B |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (17)
Loading network view...