ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "lowness"
lowness
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
prof. RNDr. PhDr. Hana Voňková Ph.D. et Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
22 studijních programů
131 předmětů
142 publikací
Studijní programy
programme
Pedagogika se sdruženým studiem Matematika se zaměřením na vzdělávání
+1
🇨🇿 Bc. |
Pedagogická fakulta
programme
Pedagogika se sdruženým studiem Francouzský jazyk se zaměřením na vzdělávání
🇨🇿 Bc. |
Pedagogická fakulta
programme
Pedagogika se sdruženým studiem Výtvarná výchova se zaměřením na vzdělávání
🇨🇿 Bc. |
Pedagogická fakulta
programme
Pedagogika se sdruženým studiem Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
🇨🇿 Bc. |
Pedagogická fakulta
programme
Pedagogika se sdruženým studiem Informační technologie se zaměřením na vzdělávání
🇨🇿 Bc. |
Pedagogická fakulta
programme
Učitelství pedagogiky pro střední školy se sdruženým studiem Učitelství matematiky pro 2. stupeň základní školy a střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Pedagogická fakulta
programme
Učitelství pedagogiky pro střední školy se sdruženým studiem Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základní školy a střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Pedagogická fakulta
programme
Učitelství pedagogiky pro střední školy se sdruženým studiem Učitelství biologie pro 2. stupeň základní školy a střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Pedagogická fakulta
programme
Učitelství pedagogiky pro střední školy se sdruženým studiem Učitelství francouzského jazyka pro 2. stupeň základní školy a střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Pedagogická fakulta
programme
Učitelství pedagogiky pro střední školy se sdruženým studiem Učitelství informačních a komunikačních technologií pro 2. stupeň základní školy a střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Pedagogická fakulta
Načíst další studijní programy (12)
Předměty
class
Základy pedagogického výzkumu
O02214012 |
Pedagogická fakulta
class
Diplomový seminář
+5
O02314026 |
Pedagogická fakulta
class
General Education and Didactics
+1
OENPP141 |
Pedagogická fakulta
class
Comparative Education
OENPP1705Z |
Pedagogická fakulta
class
Development and Use of Didactical Tests
+2
OENPP1709Z |
Pedagogická fakulta
class
Obecná pedagogika
+5
OIBQ3P011A |
Pedagogická fakulta
class
Kontrolovaná četba pedagogických textů I
+2
OIBQ3P015A |
Pedagogická fakulta
class
Seminář k přípravě bakalářské práce (pedagogika)
+5
OIBQ3P049A |
Pedagogická fakulta
class
Příprava a odevzdání bakalářské práce (pedagogika)
+5
OIBQ3P061A |
Pedagogická fakulta
class
Theory of Education
OINP1P102A |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (121)
Publikace
publication
Metodologické přístupy k řešení heterogenity ve stylu odpovídání na (dotazníkové) položky u různých skupin žáků
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
Enhancing the Cross-Cultural Comparability of Self-Reports Using the Overclaiming Technique: An Analysis of Accuracy and Exaggeration in 64 Cultures
+1
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
Cannabis use in children with individualized risk profiles: Predicting the effect of universal prevention intervention
2015 |
Pedagogická fakulta, 1. lékařská fakulta
publication
The (in) comparability of ICT knowledge and skill self-assessments among upper secondary school students: The use of the anchoring vignette method
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
Digital Literacy: How do learners perceive and evaluate their digital skills
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Enhancing the Cross-Cultural Comparability of Self-Reports Using the Overclaiming Technique: An Analysis of Accuracy and Exaggeration in 64 Cultures
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
Foreign language learning motivation and the socioeconomic status of Czech lower secondary students: An analysis of mediating factors
2024 |
Pedagogická fakulta
publication
Examining how students overclaim their English as a foreign language knowledge: A novel use of the overclaiming technique
2024 |
Pedagogická fakulta
publication
A Comparison of Response Styles Between Different Groups of Czech and New Zealand Students Participating in PISA 2018
+2
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Examining Paradoxical Associations Between Students' Questionnaire Responses and Their Achievement Across PISA Cycles: The Case of Teacher Support
2023 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (132)
Loading network view...