ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "Cesty"
Cesty
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
doc. PhDr. Martin Kopecký Ph.D.
Akademický pracovník na Filozofická fakulta, 1. lékařská fakulta
1 studijní program
41 předmětů
75 publikací
Studijní program
programme
Andragogika a personální řízení
🇨🇿 NMgr. |
Filozofická fakulta
Předměty
class
Filozofie výchovy
AAN110003 |
Filozofická fakulta
class
Sociologie vzdělávání
+2
AAN110022 |
Filozofická fakulta
class
Filozofie vzdělávání dospělých
+1
AAN120013 |
Filozofická fakulta
class
Dějiny a filozofie výchovy
AAN300018 |
Filozofická fakulta
class
Sociologie vzdělávání II
AAN500011 |
Filozofická fakulta
class
Sociální pedagogika
AAN500048 |
Filozofická fakulta
class
Sociologie vzdělávání a výchovy
AAN100016 |
Filozofická fakulta
class
Sociologie vzdělávání dospělých
AAN100032 |
Filozofická fakulta
class
Organizace v neziskovém sektoru
+1
AAN120023 |
Filozofická fakulta
class
Písemná práce
+1
AAN120026 |
Filozofická fakulta
Načíst další předměty (31)
Publikace
publication
Lojdová, K. (2014). Zvol si mou cestu! Edukační aktivity subkultury freeganů ve veřejném prostoru. Brno: Masarykova univerzita
2016 |
Filozofická fakulta
publication
Hledání já prostřednictvím vzdělávání a učení se v hypermoderní době
2015 |
Filozofická fakulta
publication
Celoživotní učení a sociální politika: vazby a přesahy
2012 |
Filozofická fakulta
publication
Politics, Higher and Adult Education, and the Power of Research
2023 |
Filozofická fakulta
publication
Editorial: 30 years of research on adult education, 30 years of ESREA
2022 |
Filozofická fakulta
publication
The 2022 ESREA Survey - A brief summary
2022 |
Filozofická fakulta
publication
Capitalism(s) and the future of adult education policy
2021 |
Filozofická fakulta
publication
Politika, vzdělávání a výzkum - varianty těsných a napjatých vztahů
2021 |
Filozofická fakulta
publication
Učení a vzdělávání dospělých - základní charakteristiky, přínosy a vybrané vysvětlující přístupy
2021 |
Filozofická fakulta
publication
Proč chápat celoživotní vzdělávání jako dobro pro celé lidstvo? Revize pohledu UNESCO za pomoci Komenského
2020 |
Filozofická fakulta
Načíst další publikace (65)
Loading network view...