ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "Chine"
Chine
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Mgr. Magdalena Novotná Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
40 předmětů
58 publikací
Předměty
class
Didaktika výtvarné výchovy II
+1
O01321164 |
Pedagogická fakulta
class
Didaktika výtvarné výchovy IV
+1
O01321166 |
Pedagogická fakulta
class
Průběžná praxe z výtvarné výchovy
+1
O01321168 |
Pedagogická fakulta
class
Didaktika výtvarné výchovy
O01321902 |
Pedagogická fakulta
class
Didaktika výtvarné výchovy II, III
O01321903 |
Pedagogická fakulta
class
Dějiny hraného filmu 1
OB9321A41 |
Pedagogická fakulta
class
Výtvarná výchova: profesní portfolio
OCRN20UC08 |
Pedagogická fakulta
class
Výtvarná výchova a kultura I, II, III
OK0421211 |
Pedagogická fakulta
class
Výtvarné umění a výchova II
OK0521132 |
Pedagogická fakulta
class
Didaktika výtvarné výchovy I
OK0621163 |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (30)
Publikace
publication
Cut for New Times: A collaborative project at the School for the Deaf and the Museum of Decorative Art in Prague
2024 |
Pedagogická fakulta
publication
Glass is a Treasure! Teaching Art and Culture at a Primary School with Roma Pupils
2024 |
Pedagogická fakulta
publication
Cut for New Times: Emancipatory: Effects of Artistic Open Form
2024 |
Pedagogická fakulta
publication
Hledání Japonska. Transkulturní inspirace ve výtvarné edukaci
2023 |
Pedagogická fakulta, Filozofická fakulta, Fakulta sociálních věd
publication
Pre-service teachers' noticing: On the way to expert target
2023 |
Pedagogická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Modely kreativity
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Kapitoly z kreativní hudební výchovy
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Searching for Beauty. Art at a Distance
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Hodnocení pro učení
2023 |
Pedagogická fakulta
publication
Vliv přípravného studia učitelů na rozvoj jejich profesního vidění
2022 |
Pedagogická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
Načíst další publikace (48)
Loading network view...