ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "Agencies"
Agencies
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
doc. PhDr. Lenka Hříbková CSc.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
28 předmětů
60 publikací
Předměty
class
Nadané děti
+5
O01313288 |
Pedagogická fakulta
class
Základy psychologie *
O02113005 |
Pedagogická fakulta
class
Úvod do psychologie*
O02317009 |
Pedagogická fakulta
class
Obecná psychologie II
+1
O06313002 |
Pedagogická fakulta
class
Psychologie osobnosti II
O06313004 |
Pedagogická fakulta
class
Psychologie osobnosti s úvodem do diferenciální psychologie
+1
OBPS13003 |
Pedagogická fakulta
class
Psychologie osobnosti - seminář
+2
OBPS13004 |
Pedagogická fakulta
class
Nadání a nadaní
+1
OBPS13204 |
Pedagogická fakulta
class
Psychologie osobnosti s úvodem do diferenciální psychologie X
OBPS13503 |
Pedagogická fakulta
class
Nadání, inteligence, tvořivost
OD0513002 |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (18)
Publikace
publication
Slovní úlohy jako kritické místo matematiky 1. stupně základní školy
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
Kritická místa matematiky základní školy v řešeních žáků
2015 |
Pedagogická fakulta
publication
IDENA Posuzovací škály a didaktické testy k vyhledávání nadaných žáků
2013 |
Pedagogická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Přírodovědecká fakulta
publication
Diagnostika a podpora rozvoje nadaných dětí
2013 |
Pedagogická fakulta, Filozofická fakulta
publication
Typy žáků v diskurzu učitelů
2013 |
Pedagogická fakulta
publication
Psychologie pro učitelky mateřské školy
2010 |
Pedagogická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Nadání a nadaní
2009 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Kognitivní přístup k nadání: od L.M. Termana k modelu nadání J.R. Sternberga
2009 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Nadání a nadaní
2009 |
Pedagogická fakulta
publication
Kognitivní přístup k nadání: od L.M. Termana k modelu nadání J.R. Sternberga
2009 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (50)
Loading network view...