ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "outcomes research"
outcomes research
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
MgA. Ondřej Javora Ph.D.
Externí akademický pracovník na Matematicko-fyzikální fakulta
21 publikací
Publikace
publication
Effects of Educational Video Games' Surface Qualities on Motivation and Learning
2021 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta, Fakulta sociálních věd
publication
Is contextual animation needed in multimedia learning games for children? An eye tracker study
2021 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta
publication
Customization in educational computer games and its effect on learning: Experimental study with primary school children
2021 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Pedagogická fakulta
publication
To solve or to observe? The case of problem-solving interactivity within child learning games
2020 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta
publication
Emotional design in learning games for children: effects of visual aspects
2020 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta
publication
Visual customization in serious games and its effect on learning outcomes: a study with children
2020 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Pedagogická fakulta
publication
To solve or to observe? The case of problem-solving interactivity within child learning games
2020 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Pedagogická fakulta
publication
Decorative animations in a learning game for grade 3-4 children: An eye-tracker study
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna
publication
Children like it more but don't learn more: Effects of esthetic visual design in educational games
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Anthropomorphisms in multimedia learning: Attract attention but do not enhance learning?
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
Načíst další publikace (11)
Loading network view...