ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "M-learning"
M-learning
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
doc. Mgr. Vít Šisler Ph.D.
Akademický pracovník na Filozofická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
34 předmětů
84 publikací
Předměty
class
Video Games as a Sociocultural Phenomenon
AISE00022 |
Filozofická fakulta
class
Game Studies
+1
AISE00031 |
Filozofická fakulta
class
VS - Video Games as a Sociocultural Phenomenon
+1
AISE50601 |
Filozofická fakulta
class
Umělé bytosti (VP)
AISV10142 |
Filozofická fakulta
class
Systémy elektronického vzdělávání
ANM50507 |
Filozofická fakulta
class
Game Studies I
ANM50595 |
Filozofická fakulta
class
Game Studies
NAFF003 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Informační etika a právo
+1
AIS100125 |
Filozofická fakulta
class
The Internet and New Media in the Middle East
AISE00019 |
Filozofická fakulta
class
Contemporary Issues in Game Studies
AISE00032 |
Filozofická fakulta
Načíst další předměty (24)
Publikace
publication
Video Games and Attitude Change - Can We Reliably Measure This? The Challenges of Empirical Study Design
2019 |
Filozofická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Learning and motivational effects of computerized educational games for children 9 - 10 years of age: work in progress
2018 |
Filozofická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta, Ústřední knihovna
publication
You like it, you learn it: affectivity and learning in competitive social role play gaming
2016 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Teaching Contemporary History with Czechoslovakia 38-89: Assassination
2015 |
Filozofická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Flow, social interaction anxiety and salivary cortisol responses in serious games: A quasi-experimental study
2014 |
Filozofická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Emotional Graphs With Adapted PANAS Scale as a Tool to Measure Emotional Affect Within Educational Activities
2014 |
Filozofická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Teaching Contemporary History to High School Students: The Augmented Learning Environment of Czechoslovakia 38-89
2014 |
Filozofická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Educational Games and Simulations at School: Experimental Comparison with Classic Teaching Methods and Requirements of Successful Implementation into School Environment and Curricula
2013 |
Filozofická fakulta
publication
Towards Empirical-Theoretical Framework for Investigating Learning Effects of Serious Games: A Pilot Study of Europe 2045
2012 |
Filozofická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Turning high-schools into laboratories? Lessons learnt from studies of instructional effectiveness of digital games in the curricular schooling system
2012 |
Filozofická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
Načíst další publikace (74)
Loading network view...