ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "M-learning"
M-learning
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
prof. PhDr. Martin Bílek Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
6 studijních programů
63 předmětů
129 publikací
Studijní programy
programme
Učitelství chemie pro 2. stupeň základní školy a střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Pedagogická fakulta
programme
Učitelství chemie pro 2. stupeň základní školy a střední školy se sdruženým studiem Učitelství matematiky pro 2. stupeň základní školy a střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Pedagogická fakulta
programme
Učitelství chemie pro 2. stupeň základní školy a střední školy se sdruženým studiem Učitelství biologie pro 2. stupeň základní školy a střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Pedagogická fakulta
programme
Učitelství chemie pro 2. stupeň základní školy a střední školy se sdruženým studiem Učitelství výchovy ke zdraví pro 2. stupeň základní školy a střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Pedagogická fakulta
programme
Učitelství chemie pro 2. stupeň základní školy a střední školy se sdruženým studiem Učitelství německého jazyka pro 2. stupeň základní školy a střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Pedagogická fakulta
programme
Učitelství chemie pro 2. stupeň základní školy a střední školy se sdruženým studiem Učitelství sborového zpěvu
🇨🇿 NMgr. |
Pedagogická fakulta
Předměty
class
Chemistry as Part of Society through Centuries
OEBEE1704Z |
Pedagogická fakulta
class
Úvod do didaktiky fyziky
OCDC23SS07 |
Pedagogická fakulta
class
Úvod do didaktiky chemie
+4
OCDC23SS08 |
Pedagogická fakulta
class
Oborově-didaktická praxe s reflexí I
OCDC23SS27 |
Pedagogická fakulta
class
Ddidaktika fyziky
OCDC23SS29 |
Pedagogická fakulta
class
Didaktika chemie
OCDC23SS30 |
Pedagogická fakulta
class
Oborově-didaktická praxe s reflexí II
OCDC23SS48 |
Pedagogická fakulta
class
Oborová didaktika chemie
OCDU19DV19 |
Pedagogická fakulta
class
Oborová didaktika chemie II
OCDU19DV28 |
Pedagogická fakulta
class
Metodologické aspekty počítačové podpory výuky chemie
+1
ODCHE01 |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (53)
Publikace
publication
The Intellectual Demands of the Intended Chemistry Curriculum in Czechia, Finland, and Turkey: A Comparative Analysis Based on the Revised Bloom's Taxonomy
2020 |
Pedagogická fakulta
publication
Muzejní didaktika a výuka chemie jako všeobecně-vzdělávacího předmětu
2020 |
Pedagogická fakulta
publication
Who is and should be a science teacher
2020 |
Pedagogická fakulta
publication
ICT Supported Time Management as Important Competence for Learning and Life
2020 |
Pedagogická fakulta
publication
Using a mental map to plan an educational project with science orientation
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
Učitelské studijní programy/obory a formování občanských a sociálních kompetencí
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
Učitelství chemie jako všeobecně-vzdělávacího předmětu
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
Kritická místa kurikula chemie na 2. stupni základní školy I
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
Intercultural learning: Challenges for current science education
2018 |
Pedagogická fakulta
publication
IMPLEMENTATION OF ISHIKAWA DIAGRAM INTO PROJECT BASED EDUCATION
2018 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (119)
Loading network view...