ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "effectiveness"
effectiveness
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
doc. Mgr. Cyril Brom Ph.D.
Akademický pracovník na Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Pedagogická fakulta
3 studijní programy
24 předmětů
208 publikací
Studijní programy
programme
Učitelství informatiky pro střední školy
🇨🇿 NMgr. |
Matematicko-fyzikální fakulta
programme
Obecné otázky matematiky a informatiky
+1
🇨🇿 PhD. |
Matematicko-fyzikální fakulta
Předměty
class
Tvorba výukových aplikací
+2
OKNI3Q031A |
Pedagogická fakulta
class
Vývoj počítačových her
ANM50535 |
Filozofická fakulta
class
Umělé bytosti
ANM50546 |
Filozofická fakulta
class
VS - Animovaná a grafická tvorba
ANM50609 |
Filozofická fakulta
class
Umělé bytosti
+1
NAIL068 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Seminář z umělých bytostí
NAIL082 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Seminář z psaní vědeckých textů
NAIL093 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Pedagogická praxe z informatiky 2
NDIN007 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Pedagogická praxe z informatiky 3
NDIN008 |
Matematicko-fyzikální fakulta
class
Pedagogická praxe z informatiky (CŽV)
NDIN009 |
Matematicko-fyzikální fakulta
Načíst další předměty (14)
Publikace
publication
Towards Empirical-Theoretical Framework for Investigating Learning Effects of Serious Games: A Pilot Study of Europe 2045
2012 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Turning high-schools into laboratories? Lessons learnt from studies of instructional effectiveness of digital games in the curricular schooling system
2012 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Stories from the History of Czechoslovakia, A Serious Game for Teaching History of the Czech Lands in the 20th Century : Notes on Design Concepts and Design Process
2012 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Digital Game-Based Learning : Případová studie integrace vzdělávací počítačové hry Evropa 2045 do výuky na středních školách
2012 |
Filozofická fakulta
publication
When Planning Should Be Easy: On Solving Cumulative Planning Problems
2012 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Are educational computer micro-games engaging and effective for knowledge acquisition at high-schools? A quasi-experimental study
2011 |
Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Rotation-based schedules in elementary schools to prevent COVID-19 spread: a simulation study
2023 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna, Fakulta sociálních věd, Centrum pro ekonomický výzkum a doktorské studium, 3. lékařská fakulta
publication
Adaptace Walker- McConnellovy stupnice sociální kompetence a školní přizpůsobivosti do českého prostředí
2023 |
Matematicko-fyzikální fakulta, 1. lékařská fakulta, Filozofická fakulta, Pedagogická fakulta
publication
Is video games' effect on attitudes universal? Results from an empirical study comparing video games' impact on the attitude change of players with different backgrounds
2023 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Pedagogická fakulta, Fakulta sociálních věd
publication
Contextual animation in multimedia learning materials for pre-adolescents: The saga of null results continues
2023 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (198)
Loading network view...