ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "metacognitive judgments"
metacognitive judgments
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
PhDr. Marek Urban Ph.D.
Akademický pracovník na Fakulta humanitních studií, Filozofická fakulta
4 předměty
11 publikací
Předměty
class
Kvalitativní metody v psychologickém výzkumu
APS300442 |
Filozofická fakulta
class
Introduction to Research Methods in Social Sciences
YBA276 |
Fakulta humanitních studií
class
Seminar in Social Psychology
+1
YBAJ073 |
Fakulta humanitních studií
Publikace
publication
Parental Interference in Offspring's Mate Choice: Sets of Actions and Counteractions Based on Both Perspectives
2023 |
Filozofická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta, Přírodovědecká fakulta
publication
Hlavně neudělat botu : výzkum volných asociací reklamní fotografie
2023 |
Filozofická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Identification of differences in key literacy indicators under the old and the innovated preschool curriculum
2023 |
Filozofická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Cultural Differences in the Construction of Gender: A Thematic Analysis of Gender Representations in American, Spanish, and Czech Children's Literature
2023 |
Filozofická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
publication
How Do Famous Artist Write about Their Metacognition, Self-Regulation, and Creative Problem-Solving?
2023 |
Filozofická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
publication
"What Is Inside a Computer?": Preconceptions About Computer Principles in 6-9-Graders
2023 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Pedagogická fakulta
publication
Orientation Toward Intrinsic Motivation Mediates the Relationship Between Metacognition and Creativity
2023 |
Filozofická fakulta
publication
How can we measure metacognition in creative problem-solving? Standardization of the MCPS scale
2023 |
Filozofická fakulta
publication
Early literacy curriculum and its journey to kindergarten classroom
2022 |
Filozofická fakulta, Matematicko-fyzikální fakulta
publication
Metacognitive processes in reading and their relation to text comprehension of preschool age children
2021 |
Filozofická fakulta, Ústřední knihovna
Načíst další publikace (1)
Loading network view...