ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "M-learning"
M-learning
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
Mgr. et Mgr. Filip Děchtěrenko Ph.D.
Akademický pracovník na Filozofická fakulta
6 předmětů
30 publikací
Předměty
class
Experimentální psychologie
+1
APS100028 |
Filozofická fakulta
class
Základy psychometrie a psychodiagnostiky
+1
APS100057 |
Filozofická fakulta
class
Praktikum v psychologické statistice
+1
APS300475 |
Filozofická fakulta
Publikace
publication
Enhancing Professionality Through Reflectivity in Social and Health Care
2023 |
Publikace bez příslušnosti k fakultě
publication
To Quiz or to Shoot When Practicing Grammar? Catching and Holding the Interest of Child Learners: A Field Study
2022 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Effects of Educational Video Games' Surface Qualities on Motivation and Learning
2021 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta, Fakulta sociálních věd
publication
Is contextual animation needed in multimedia learning games for children? An eye tracker study
2021 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta
publication
The normative data study of the Czech MATRICS consensus cognitive battery
2021 |
Ústřední knihovna, 1. lékařská fakulta
publication
Emotional design in learning games for children: effects of visual aspects
2020 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna, Pedagogická fakulta
publication
Decorative animations in a learning game for grade 3-4 children: An eye-tracker study
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta, Ústřední knihovna
publication
It's better to enjoy learning than playing: Motivational effects of an educational live action role-playing game
2019 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
The role of cultural background in the personalization principle: Five experiments with Czech learners
2017 |
Matematicko-fyzikální fakulta, Filozofická fakulta
publication
Enjoyment or involvement? Affective-motivational mediation during learning from a complex computerized simulation
2017 |
Matematicko-fyzikální fakulta
Načíst další publikace (20)
Loading network view...