ℹ️
🇨🇿
Hledání
Hledat osoby relevantní k dotazu "questionnair"
questionnair
Osoba
Předměty
Osoby
Publikace
Studium
PhDr. Ondřej Papajoanu Ph.D.
Akademický pracovník na Pedagogická fakulta
31 předmětů
67 publikací
Předměty
class
cj
OENPP1708Z |
Pedagogická fakulta
class
Kontrolovaná četba pedagogických textů II
+2
OIBQ3P025A |
Pedagogická fakulta
class
Prevence rizikového chování
+3
OIBQ3P052A |
Pedagogická fakulta
class
Practicum of Educational Research
OINP1P118A |
Pedagogická fakulta
class
Controlled Reading of Academic Texts I
+1
OINP1P123A |
Pedagogická fakulta
class
Controlled Reading of Academic Texts II
+1
OINP1P129A |
Pedagogická fakulta
class
Kontrolovaná četba odborných textů I
+8
OINQ3P107C |
Pedagogická fakulta
class
Kontrolovaná četba odborných textů II
+8
OINQ3P108C |
Pedagogická fakulta
Načíst další předměty (21)
Publikace
publication
Examining the differences in reporting behavior among East Asian students with different language and immigrant background using international large-scale assessment data
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Exploring How Czech Learners Report Their English as a Foreign Language Knowledge Using the Overclaiming Technique
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
METODA IDENTIFIKACE NADHODNOCOVANI VLASTNICH ZNALOSTI VE VYZKUMU PISA: PREHLEDOVA STUDIE
2022 |
Pedagogická fakulta
publication
Investigating the differences in student reporting behavior across different world regions: A synthesis of different reporting behavior measures
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
Developing a Framework for the Examination of Anchoring Vignette Assumptions Using Cognitive Interviews: A Demonstration in the ICT Skills Domain
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
VZTAH MEZI HODNOCENÍM VLASTNÍCH ZNALOSTÍ ANGLIČTINY A VÝSLEDKEM V TESTU Z ANGLIČTINY: KOLIK ČASU POTŘEBUJÍ ŽÁCI NA ODPOVĚDI
2021 |
Pedagogická fakulta
publication
Gender differences in reporting behavior across different cultures: An analysis of PISA 2015 anchoring vignette data on motivation for learning
2020 |
Pedagogická fakulta
publication
Metodologické přístupy k řešení heterogenity ve stylu odpovídání na (dotazníkové) položky u různých skupin žáků
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
Analyzing heterogeneity in students' reporting behavior across cultures: results from PISA 2015, anchoring vignettes data on motivation for learning
2019 |
Pedagogická fakulta
publication
Enhancing the Comparability of Self-reported ICT Knowledge Among Different Groups of Students Using the Overclaiming Technique
2019 |
Pedagogická fakulta
Načíst další publikace (57)
Loading network view...